woensdag 7 oktober 2009

Als beer

Eerlijk gejat van het internet, maar daarom niet minder leuk:

In dit leven ben ik een vrouw, maar in mijn volgende leven kom ik terug als beer.

  • Als je een beer bent, mag je winterslaap houden. Je doet zes maanden lang niets anders dan slapen. Dat lijkt me wel wat
  • Voordat je je winterslaap gaat houden, moet je je wekenlang volproppen met eten. Dat lijkt me ook wel wat
  • Als je berin bent, baar je babies terwijl je slaapt. Als je wakker wordt zijn het gedeeltelijk opgegroeide schattige lieve babybeertjes. Dat lijkt me helemaal wel wat
  • Als mamabeer weet iedereen dat er met jou niet te sollen valt. Je mept iedereen die je kinderen lastig valt, als je kinderen uit het gareel lopen, mep je hen ook. Dat lijkt me wel wat
  • Als je beer bent, dan verwacht je partner dat je grommend wakker wordt, hij verwacht dat je harige benen hebt en hij verwacht dat je zwaar overgewicht hebt


Yep, ik kom terug als beer. Dat lijkt me wel wat.

Ciao,
Ingrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten